5 lutego 2014

Coś "łał"

Wczoraj prawie cały dzień tworzyłam cuś na wyzwanie w Szufladzie. Miały być kolczyki... a potem naszyjnik.. i jest naszyjnik. Zamysł jest taki, że miał przypominać pawie pióro... mi osobiście bardziej przypomina pająka bez głowy :P

Naszyjnik wykonałam techniką makramy z nici technicznych i koralików TOHO, w centrum "pióra" znajduje się onyks. Obwód naszyjnika regulowany.









Mimo, że nadal widzę tu pająka z urwaną głową :), zgłaszam pracę do Szuflady - "Pawie pióro"

10 komentarzy:

  1. Bardzo pawi i bardzo piękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. uff.. dzięki bo popadam w pajęcze kompleksy ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest prześliczny, naprawdę "łał". Olśniewający. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę łał, trochę wygląda jak pawie oko na pajęczynie, ale właśnie ta pajęczyna podoba mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  5. Makrama pierwsza klasa, bardzo fajny pomysł
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca! Życzę powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś niesamowita! robisz tak piękną biżuterię, że aż w głowie mi się zakręciło. będę tu zaglądać częściej, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za miłe komentarze ;)

    OdpowiedzUsuń